Camilla

Mitt liv och lite till

Ruta ett.

Kategori: Gamla inlägg

Sedan sist jag skrev har träningen hamnat på efterkälken. Men idag är det dags att gå tillbaka till ruta ett. Kostplanen är tillbaka och det är dags att boka in ett nytt möte med PO. Den här veckan får jag dock börja med promenader. Sommaren 2011 har för mig varit en annorlunda sommar. Jag har varit på stranden totalt fyra dagar. Jag har badat i havet tre gånger. Jag har haft min första betalda semestervecka. Den veckan gjorde jag nästan inget annat än att sova. Jag har också spenderat mer tid än vanligt i Markaryd. Jag har till och med valt att åka dit i stället för att åka till stranden. Lätt värt! Tack vare min härliga släkt har jag lyckats få tag i en lägenhet som jag ska flytta in i den första september. En tvåa i centrala Halmstad. Idag blir det till att städa och tvätta för att sedan ladda inför nattjobb.

Natten är ung och jag ligger vaken



 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: