Camilla

Mitt liv och lite till

För tidigt.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har definitivt varit en bra dag. Det är alltid för tidigt när klockan ringer 05.30 när jag somnat klockan tolv kvällen innan men det till trots var jag ganska pigg hela jobbdagen. Halv åtta till fem är ganska lång tid ändå. Härliga arbetskamrater gör att tiden bara flyger iväg. Efter jobbet visade jag Mattias hur det ser ut nere i kulverten och inne i växeln i utbyte mot att han körde mig till träningen. Han var definitivt nöjd med den dealen. Träningen var underbar. Alla mina leder fungerar (nästan i alla fall) som de ska och därför kunde jag äntligen gå på min älskade aerobic igen. Det var lika bra som alltid. Imorgon ska jag vila från träningen. Dock ska jag röra på mig lite i alla fall eftersom jag ska ut och promenera med PO. Imorgon ringer klockan 05.00 så det är bäst att jag somnar nu.

Chasing pavements

Kommentarer


Kommentera inlägget här: