Camilla

Mitt liv och lite till

Världens bästa.

Kategori: Gamla inlägg

Igår gjorde jag ett tarditionellt marklyft med 65 kg. Det är rätt tugnt. Jag övade också in tekniken på frivändningarna. Efter styrkan hade Peo planerat in en fin liten cirkelträning som gjorde att jag varken kunde andas eller stå när jag var klar. Extra härlig var ändå hans kommentar när jag låg utslagen på tjockmattan (som jag nyss fått göra höga knän på): "Det kommer aldrig att bli lättare än så här". Huu. Dock effektivt. Innan träningen med Peo sprang jag lite på bandet också. Det kändes faktiskt helt okej. Efter träningen gick jag och lunchade på Olssons skafferi helt själv. Läskigt men ganska skönt.

Efter jobbet var vi på After work på Harrys. Det var första och förmodligen sista gången jag var där. Servitrisen var otrevlig och maten var smalkös. Dock hade vi som var där en riktig kanonkväll. Mina arbetskamrater är de bästa. Det blev många skratt och en del djupa konversationer också.

Idag har jag gått längs Prins Bertils stig med världens bästa Madeleine som äntligen kommit hem från sin utnytestermin i Thailand. Det var hur mysigt som helst och ganska jobbigt att pulsa runt i snön. Jag skulle egentligen ha åkt till TK nu i eftermiddag och sprungit lite men de stänger tydligen redan vid fyra så jag hann inte. Det får bli imorgon istället.

Ikväll ska vi hem till världens bästa Linn som också har kommit hem från Asien. Vi börjar där så får vi se var det slutar. Kanske åker vi hem och somnar klockan tio. Kanske röjer vi gärnet på stan tills solen går upp. Kanske blir det något mitt emellan. Oavsett vad det blir så blir det en bra kväll.


I want to know your name name name name

Kommentarer


Kommentera inlägget här: