Camilla

Mitt liv och lite till

Vrida tillbaka.

Kategori: Gamla inlägg

Nu har jag jobbat klart mina nätter för den här veckan. Det var tänkt att det skulle vara två men det blev fyra. Jag klagar inte. Det passade mig alldeles utmärkt att tjäna pengar istället för att göra av med dem den här helgen. I och med att det är tiotimmarspass på natten har jag inte gjort så mycket annat än att jobba men jag har hunnit att fira mamma som fyllt år lite också. Idag var det dags att vrida tillbaka dygnet igen så jag tvingade mig själv att gå upp klockan ett. Det medförde att jag vandrade runt halvt medvetslös i ungefär en timme och precis när jag skulle lägga mig ner för att sova någon timme till ringde Linn och ville ut och gå. Det var tur det för annars hade jag somnat och då hade jag aldrig kommit isäng nu ikväll. Jag börjar 06.45 imorgon så sova tidigt behöver jag minsann. Promenaden var jättemysig trots det råa vädret.


Don't be a drag just be a queen



Starka kvinnor på promenad.



Kärlek!



Bollar.



Kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: