Camilla

Mitt liv och lite till

Mycket mer.

Kategori: Gamla inlägg

Idag började jag dagen med att promenera till jobbet. 5 km på 50 minuter är en rätt okej tid ändå. På jobbet gick det bra, det hände inget sådär speciellt. Jag och Sofie promenerade upp till receptionen och åt tårta för att fira en arbetskamrat som fyllt år. Det var mysigt. Ska bli himla kul att jobba där lite mer. När tårtan var uppäten var det dags att pallra sig till TK där jag mötte Lovisa för ett Core-styrka-pass med Sasha. Det var länge sedan jag var på ett sådant pass nu och det var riktigt kul att känna att jag orkade väldigt mycket mer än innan. Jag måste fortfarande pausa lite då och då men inte alls i samma utsträckning. Jag gick nästan hela vägen hem också. Pappa skulle hämta upp mig på vägen men han var så slö så jag hann hela vägen till Ica innan han hann ikapp mig. Imorgon blir det PT-träning med Peo, jobb och sedan after work på Harrys. Det är första gången i mitt liv jag ska till Harrys så det ska bli spännande.


Godmorgon världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: