Camilla

Mitt liv och lite till

Ladda batterierna.

Kategori: Gamla inlägg

Fredag den 4/2 glömde jag att posta detta:
Äntligen är det helg. Det har varit en jobbig vecka men helgen blir lång. Armen mår mycket bättre och imorgon ska jag sova tills jag vaknar av mig själv. Ladda batterierna. När jag vaknade idag efter nattjobbet kom mamma in och gav mig en ny morgonrock. Helt underbart mjuk och den har jag haft på mig sedan dess.
Igår övningskörde jag i rusningstrafik för att öva på trafikkänsla. Det gick ganska bra men jag fick köra fyra gånger på olika håll genom den knepiga rondellen vid slottet. Läskigt värre. Jag behöver också öva lite mer start i backe eftersom jag nästan fick stanna i viadukten under järnvägsspåret. Jag slapp stanna vilket nog var tur. Jag hoppas kunna öva mer på det i helgen.
Ikväll ska jag på middag hos min chef för att tacka av Hanna som slutar i receptionen. Tråkigt att hon slutar men det blir nog en trevlig kväll.

Chikitita

Kommentarer


Kommentera inlägget här: