Camilla

Mitt liv och lite till

The Bear.

Kategori: Gamla inlägg

Torsdag 22/3: Jag ska ge mig på att göra björnen, The Bear Complex. Rättare sagt så försökte jag mig på den idag men det gick inte. Så sjukt frustrerande! Egentligen ska man göra fem varv med sju repetitioner i varje och jag klarade bara två och ett halvt varv. Som tur var kom Peo och vi körde teknik istället så att jag ska kunna spara energi på repetitionerna och så att jag inte tar ut mig lika fort. Tydligen tar jag ner stången för långsamt i slutet av repetitionen förlorar då mycket energi och så måste jag träna upp mina axelmuskler så att de orkar göra alla pressar. Detta ska bli mitt nya mål och banne mig, det är inte omöjligt! För att lägga till så kör jag med 25 kilo. jag vet att det finns en undre gräns för vad man ska ta men jag hittar inte den och jag får börja med 25 i alla fall och klara det först innan jag ger mig på tyngre grejer. Innan sommaren ska jag ha gjort den riktigt ordentligt och med en bra tid. Det är bestämt. Peo filmade mig också när jag gjorde frivändningar och det var mycket nyttigt och ganska kul att se hur det ser ut.

Every year since then has proved it to be true

Kommentarer


Kommentera inlägget här: