Camilla

Mitt liv och lite till

Aldrig mer.

Kategori: Gamla inlägg

Aldrig mer julskyltning. Trångt och mycket folk, ingenting för mig. Man tar två steg åt vänster och väjer för en barnvagn och sen ett steg bak för att flytta sig ur vägen för en tant med rullator. Ponnyridningen såg kul ut. Eller inte. Det som räddade kvällen var fikandet på Bar Mezzo. Ett mycket trevligt fik förresten. God mat och bra service, snygg lokal dessutom. Väldigt trevligt och kladdkakan var underbar. Madde skulle visst till kyrkan. Jag undrar om hon har tänkt att bli religiös på riktigt. Jag blir bara mer och mer julig. Det är så kul att lyssna på julmusik och bara gå runt och titta på alla ljus. Nu måste jag snart ta tag i matten som jag skulle gjort den här helgen. Men det är ju så tråkigt när man inte fattar. Men det måste väl göras antar jag. Men snart är det bara fest, fest, fest som gäller. Det blir nog de festligaste veckorna på länge. Ska bli kul.

Tänd ett ljus och låt det brinna

Kommentarer

  • Durmer säger:

    Du skulle gått på julskyltningen i Hultsfred istället. Inte direkt apatrångt.

    2006-12-03 | 18:56:20
    Bloggadress: http://durmer.blogg.se

Kommentera inlägget här: