Camilla

Mitt liv och lite till

En matblogg.

Kategori: Gamla inlägg

Väldigt lyckad vecka må jag säga. Lussevakan överträffade mina förväntningar med en början hemma hos Linn. Linn och Madeleine ordnade blogg-middag. (En blogg-middag är en middag som anordnas av Linn och Madeleine som har som projektarbete att göra en matblogg. För att få reda på vad en matblogg är kan man gå in på www.lattlagat.blogg.se. Bilderna från middagen kommer att läggas ut just på den sidan men eftersom utgivarna inte är så effektiva så kommer det nog inte göras inom den närmaste framtiden.) Det var i alla fall väldigt gott och väldigt trevligt. Fortsättningen på b o b blev också lyckad men Snäckans framträdande hade jag kunnat vara utan. Utöver det fanns det även andra störande objekt. Veckan annars har flutit på i ett rasande tempo. Det är bara en vecka kvar till julafton. Igår var det Play Boyfest a la Nadja. Mycket lyckat. God mat och porrigt värre. Näsmassagen var skön. Jag har äntligen kommit på en bra julklapp till mina föräldrar, tack vare Fenjii. En tavla med en massa foton där jag ska måla själv. Hoppas det blir fint. Om inte så får de hänga upp den i alla fall. Jag längtar till den 20e. Runt middagstid är kemiprovet avklarat och på kvällen väntar studentfest. Sen jullov! Mitt alldeles sista jullov.
For the very first time

Kommentarer


Kommentera inlägget här: