Camilla

Mitt liv och lite till

Lite kul.

Kategori: Gamla inlägg

Igår gjorde jag näst intill ingenting på dagen. Förflyttade mig mellan TVn och datorn. Det var skönt. På kvällen blev det utgång så klart. Det var ju fredag. Frågan är faktiskt om jag inte har tröttnat lite på det nu... I alla fall så började vi hos Beatrice. Väldigt trevligt. Sen åkte vi till Moon men eftersom där inte alls var mycket folk inne gick vi till Gastons. Vakten stoppade oss i dörren och ville se leg på Bea och Madde men inte på mig och Paula. Det var lite kul. I och för sig fick vi också visa leg sen ändå men vakten var snäll. När vi var där inne började jag må dåligt. Inte för att jag druckit för mycket men jag kunde knappt andas. Det var lite småjobbigt men efter en halvtimme gick det över. Väl tillbaka på Moon var allt som det var förra gången jag var där. Väldigt trångt på dansgolvet, alldeles för ljust (Jag vill inte bli sedd när jag dansar) och faktiskt ganska dålig musik. Men jag hade trevligt sällskap hela kvällen så jag får nog säga att kvällen var lyckad ändå. Nu kom visst Linn. jag skriver mer sen.
Nu är jag hemma igen. Detta har varit en väldigt mysig bakisdag måste jag säga. Jag och Linn lagade mat sen hämtade vi upp Beatrice och åkte till MAXI för att nyårshandla. Det var ganska jobbigt men nästan allt blir kul när man är bakis. Ibland i alla fall. Efter det åkte vi hem till Linn och badade i hennes Jacuzzi och tog oss en lite återställare till tonerna från Move Your Hands Up. Sedan blev det bastun. Efter en ganska kort stund i bastun och en liten dusch kom vi på att vi var hungriga. Egentligen var vi nog inte det men Linns pappas fru har en massa thaimatsgrejer hemma så vi blev sugna på det. Kykling, cocosmjölk, chilli och röd curry. Och ris då. Detta åts till Pirates of the Carabean (eller hur det nu stavas) II. När det var dags att ta sig hem fick jag och Beatrice låna cyklar av Linn och självklart fick jag den med opumpade hjul. Jobbigt värre med min kondis. Nu är jag i alla fall hemma och jag kommer sova förbannat gott. Denna dagen var precis vad jag behövde. Tack Linn och god natt. Imorgon är det nyårsafton.
Är det här platsen där man får en ny chans?


Kommentarer

  • Anonym säger:

    camilla en dag ska ja slå dig för att du lägger upp dessa hemska bilder på mig:P ja vet att du njuter.. aja jag får väl bjuda på dem

    2007-01-04 | 12:18:09

Kommentera inlägget här: