Camilla

Mitt liv och lite till

Min klass.

Kategori: Gamla inlägg

Nej det är inte 1:a advent. Vet inte hur många gånger jag har trott det idag. Kul kulturdag på KG idag. faktiskt väldigt lyckat och det räckte med en och en halv timme. Jag börjar gilla min klass igen (har gillat er hala tiden men det går ju så klart i vågor). Känns som att det är hos er jag ska vara ändå. Jag kanske inte är brightast av oss alla men jag kan nog tillföra andra egenskaper till gruppen. Vi är en grupp som ställer upp för varandra. Så känner jag i alla fall. Det kanske inte är så för alla men jag hoppas det. Det börjar bli lite spännande nu trots allt. Jag längtar lite till nästa studentfest, då kanske det kan bli lite mer på allvar. Haha. Hmm nu ska jag kicka Maddes ass. Och även om jag inte ska boxa på Bea så ska jag kicka hennes också. Lycka till bitches, snart kommer ni se stjärnor. Haha!
Not ready to make nice

Kommentarer


Kommentera inlägget här: