Camilla

Mitt liv och lite till

Några lögner.

Kategori: Gamla inlägg

Det svider. Att bli bortglömd. Undanstoppad och sedan försvunnen. Att vara något mittemellan som aldrig egentligen behövts. Visst är jag glad men det sätter igång vissa tankar. Och sänker allt som är jag. Men det går över. Jag har förhoppningsvis bättre saker att fundera över. Men frågan är om det verkligen är det jag vill. Jag tror jag vill ha det som var allra allra först. Men det har varit ute ur bilden ett tag nu och kommer aldrig komma tillbaka. Inte efter allt. Jag önskar bara du visste hur mycket du betyder för mig, även nu. Det har varit en väldigt blandad helg. En underbar början med Självaste Karlsson och en massa vin, grönsaker och dipp. Okej, lite chips var det också. Sen dans på B o B med en turist. Trodde inte att det fanns såna i Halmstad under den här tiden på året. Sen är det alltid en som det alltid blir fel med när jag träffar. Men det kanske är ödet. Om det nu finns ett sådant. På det hela och taget en trevlig kväll med många sanningar och några lögner. Haha. Shoppingrunda på stan med mor min på lördagen. Många kassar och paket, men bara ett till mig. Men bra. Sen var det julstämning på hög nivå. Kvällen spenderades hos familjen Andersson, utan Jonas och Andreas tyvärr, men vi hade kul ändå. Päronen fixade det traditionella huset medan de lite mer kreativa ungdomarna designade och tillverkade en lastbil. För att vara helt ärlig så var det meningen att det skulle bli ett tåg men när det var klart såg det mer ut som en lastbil så det fick det bli. Vi tänkte skicka in en bild på den till Hallandsposten och därför skrev vi Halmstad 700 på den. Fast på den sidan vi ska visa utåt på vårt pepparkaksbord skrev vi julklapp och sen gjorde vi en pepparkaksjulklapp och la i vagnen. Mycket vackert. Idag har jag städat hos mormor. Och ätit lightglass. Sedan dess har jag kämpat med ett historiaarbete och kollat på Nobelmiddagen om vart annat. Imorgon ska man sågas av HP. Får se hur det blir. Egentligen är det inget som är dåligt i mitt liv just nu. Nu väntar jag bara på att lugnet ska försvinna. För så här bra kan det väl inte vara en längre tid?

When love becomes a lie, don't waste your tears, it's time to say goodbye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: