Camilla

Mitt liv och lite till

Otroligt fin.

Kategori: Gamla inlägg

Det är förundransvärt hur en låt kan nollställa en så att man inte kan koncentrera sig på något annat än just vad låten har att säga. Så hände det med mig idag. Mamma skulle in och köpa en present till sin kompis och jag satt kvar i bilen. Då kom It Can Only Get Better med Amy Diamond. Den är otroligt fin och när den tagit slut kunde jag inte tänka på något annat. Som tur var har jag en vän som skickade den till mig när jag kom hem. Så nu ljuder den från mina högtalare. Den väcker många tankar och minnen. De är väldigt vackra men så långt bort. Och kommer aldrig komma tillbaka. Det är synd att alla försvinner. Men det är väl en sådan där tid i livet då alla gör det. Och det kommer nog inte bli bättre inom närmaste framtiden. Det är kanske lika bra att försvinna först så att man slipper bli ensam kvar.
Just pretend that you no longer love him...it can only get better...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Amy Diamond!!?!?!?!??!? VA? Ät hö!

    2006-12-28 | 18:43:20
    Bloggadress: http://mrqs.blogg.se

Kommentera inlägget här: