Camilla

Mitt liv och lite till

TSA

Kategori: Gamla inlägg

Nu är det julstädning på G. Inte så kul men det blir ju bra när det är klart. Det känns som att jag fortfarande är bakis från i onsdags. Men det förtjänar jag förmodligen. Det är ganska jobbigt när men inser hur illa man beter sig mot folk ibland. Man får lite perspektiv på saker och ting. Det var en riktigt rolig kväll annars i alla fall. Jag är glad att Johanna inte gav sig. Du fick ner mig på jorden. Ni har definitivt lämnat avtryck hos mig på ett positivt sätt, jag har nog gjort tvärt om men jag hoppas kunna ändra det. Om jag nu får en andra chans. Dessutom är det en annan person son inte alls har med detta att göra som har varit mycket i mina tankar nu på senaste. En underbar person som jag spenderat en stor del av mitt liv tillsammans med men som har försvunnit på senare tid. Hittade en dikt vi skrev tillsammans när jag rotade i en massa gamla papper.


"Varje gång vi ser dig le
blir våra ben som gelé
när det är dig vi sett
önskar vi att din tjej vore i helvetet
Du i Fame Factory är allt
utan dig vore det så jävla kallt
vi vill ha dig i vår säng
annars på en äng
när ditt röda hår så vackert flamma
så börjar vi vårt eget hår att kamma
i hopp om att det ska bli som ditt
men helst av allt vill vi se din ....!"

Den dikten tänkte vi seriöst skicka till Anders Johansson i Fame Factory tillsammans med en video där vi sjunger "Sometimes Love Just Ain't Enough". En kanonversion måste jag säga. Varför gjorde vi inte det?
Sen har vi ju den med myran men den tar vi en annan gång. Jag såg TSA på en registreringsskylt och jag kände saknad. Måste bli ändrig på det.
Walking in a winter wonder land

Kommentarer


Kommentera inlägget här: