Camilla

Mitt liv och lite till

14 bitar.

Kategori: Gamla inlägg

Nu är jag trött. Efter måndagens prövningar och dagens regn vill jag bara krypa ner i min underbara säng och sova tills det blir julafton. Men då skulle jag inte ha tid att köpa julklappar till de jag tycker om och det skulle bli pinsamt. Visst är hyperaktiva, superglada tioåringar jätteroliga men det hade nog räckt med en timme för mig. Att det väntar en likadan dag imorgon känns ju inte alldeles kul. Fast inte dötrisst heller. Dagen i Lund kan jag inte säga var särskilt nödvändig, men jag fick i alla fall spendera lite tid med favorit-paulan. Det var länge sedan. Bea och Madde var också glädjehöjande faktorer. 14 bitar sushi är alldeles för mycket. Det har vi konstaterat idag. Men det var ju billigt och gott i alla fall. Det är nog det bästa med Lund. Att allting är så billigt. Mat i alla fall och det är en stor del av mitt liv. Tyvärr. Men gott är det. Korsord i tidningar är svårt. Har försökt med tre stycken idag. Klarade inte ett enda. Först jag och Paula med sverige.nu och sen jag och Viktor som började med Metro men bytte till Aftonbladet. Något som är skrynkligt och dränkt är tydligen = ROMRUSSIN. Usch vad ska jag bli? Den ständigt återkommande frågan. Imorgon är det möte med syon för min del. Hoppas hon kan ge lite klarhet. Upp klockan 06.00 imorgon känns redan jobbigt. Men snart är det helg!
I don't feel like dancing

Kommentarer

  • Viktor säger:

    Kan inte beskriva hur stolt jag är för att jag klurade ut romrussin. Jag ska knäcka hela korsordet någon dag, även om det lär krävas lite hjälp från farsan...
    Om det är Tagestam du har möte med imorgon så; klarhet - jo, tjena...

    2006-11-21 | 21:50:39
    Bloggadress: http://villevire.blogg.se

Kommentera inlägget här: