Camilla

Mitt liv och lite till

Åt helvete.

Kategori: Gamla inlägg

Va fan ska jag göra nu? Mitt liv är förstört! Detta började som en så fruktansvärt bra kväll men slutade i ett helvete. Tappade bort min mobil och mitt bankomatkort. kortet fick jag tillbaka men mobilen är fortfarande borta. önskar det vore tvärt om. Fan vad jag hatar folk som tar saker som inte tillhör dem. Jag vet detta frtersom min mobil var nyladdad och jag har lånat alla miina kompisars mobiler för att ringa tilll den och den är avstängd. Jo men heja! Nej men det är ingen som snott den. Neeej inte allls. Fan vad ska jag göra nu? Jag kan inte ens slicka ett mess till dem som betyder mest och låta dem vata att de gör det. Jag är inte nykter nu men just iikväll så vet jag att Allo och Lina hat hjälpt mig otroligt mycket. Just nu betyder de mest. Tsck så underbart mycket. Ja återkommer imorgon! Annars har det varit bästa kvällen på länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: