Camilla

Mitt liv och lite till

definitivt inte.

Kategori: Gamla inlägg

Jag funderar seriöst på att sluta prata med folk. Och folk borde verkligen sluta prata med mig. Allt jag säger blir fel eller missförstås. Jag är definitivt inte bra på att medla mellan folk. Det har definitivt bevisats idag. Efter alla år av träning borde jag vara näst intill proffs på det men tydligen inte. Så ett råd: Berätta inga hemligheter för mig och låt definitivt inte mig försöka medla mellan två (eller fler) personer, det kommer sluta i katastrof. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. Inget kan få det tillbaka som det var. Sen är jag faktiskt jävligt trött på alla fjortisfasoner. Tjaffsen som varit har, från vissa parter, varit fullkomligt barnsliga och fåniga. Skärp er om ni ska bli tagna på allvar här i världen!
Lady in red

Kommentarer


Kommentera inlägget här: