Camilla

Mitt liv och lite till

Nr 2.

Kategori: Gamla inlägg

Nu börjar det närma sig. Studentfest nr 2. P-festen. Riktigt kul tema tycker jag. Väldigt mycket bättre än pyjamas i alla fall. Ni skulle lyssnat på mig från början. Kan jag bara få igenom djungel också så har jag lyckats. Min popcorndräkt ska nog kunna bli klar idag. Det är bara det förbannade fysikprovet på tisdag som skulle kunna sätta stopp för det. Men jag ska nog hinna med båda. Jag är faktsikt ganska stolt över mig den här helgen. Jag åkte inte ens in till stan för att "kolla läget", vilket jag brukar göra de få gånger jag faktiskt är nykter. Jag har inte gjort av med några pengar alls den här veckan. Det känns förvånansvärt bra. Stackars min farmor. Hon fick åka till akuten i fredags, fyllde år igår och ligger fortfarande kvar på sjukhuset. Hon är aldrig sjuk. Aldrig. Jag tänker på dig. Igår var jag på kalas hos Mattias. Vi är inte släkt men han och hans bröder är som kusiner för mig. Där är mitt andra hem. Trevlig kväll med marchaller och kravodlad och svanmärkt marijuana. Grodor och kiwi fanns också med men jag har ingen aning om hur. Nej nu måste jag ta tag i fysikens lagar. Usch.
Lights will guide you home

Kommentarer


Kommentera inlägget här: