Camilla

Mitt liv och lite till

Redan klassiker.

Kategori: Gamla inlägg

Fick reda på mitt kemiprov idag. Inte den mest upplyftande upplevelsen jag upplevt i mitt liv. 16/50 är inte direkt lysande. Men det är godkänt. Tro det eller ej. Det var ju bra i alla fall. Nej. Imorgon är det öppet hus på Kattegattgymnasiet. Snälla kom inte dit. Jag har ställt upp på varenda grej som lärarana behövt hjälp med när det gäller att marknadsföra da Vinci och så måste jag vara med på öppet hus och presentera mitt projektarbete bara för att jag valt retorik. Trisst. Så om ingen kommer slipper jag att prata och kan gå hem, eller i alla fall sova på en stol eller något. Dessutom måste ni ha noterat att jag är med i reklamfilmen för öppet hus på Kattegatt. Den går på tv4. Redan klassiker. Ikväll är det Idol som gäller. Puss o kram vi syns på stan.
3 doors down

Kommentarer

  • Viktor säger:

    TV-stjärna istället för kemist i framtiden, kanske...? Skriver inte mitt resultat på provet, men det var faktiskt veckans höjdpunkt när jag fick reda på det...
    Dessutom är jag ledig från Öppet Hus så att jag kan sitta här och skryta...
    Och, jo, Korsordet går framåt!

    Blogg On!

    2006-11-25 | 12:01:46
    Bloggadress: http://villevire.blogg.se

Kommentera inlägget här: