Camilla

Mitt liv och lite till

Underbar kväll.

Kategori: Gamla inlägg

Ikväll blir det fest. Fy fasen va skönt. Var länge sedan nu. Har nyss blivit ifrågasatt om mina musik kunskaper. I och för sig så är nog inte det så konstigt eftersom jag inte kan så mycket om musik. Men låter inte trance, techno, house och dance ungefär likadant? Jag älskar att lyssna på sådan musik i alla fall. Jag bryr mig egentligen inte om jag inte vet vilken genre det tillhör, det som jag lyssnar på, men det hade rätt ut rätt många missförstånd som uppkommer när folk frågar vilken sorts musik jag lyssnar på. Egentligen är det en ganska konstig fråga, tycker jag. Jag har säkert ställt den ett antal gånger själv men ändå. I brist på annat att prata om ungefär. Nej men det är nog en bra fråga ändå. Ska nog fråga någon det ikväll. Jag är sjukt laddad inför kvällen nu. Har nyss avslutat min första öl för kvällen och humöret bara stiger och stiger. Igår hade jag och Allé tjejkväll med viiin (viktigt med uttalet där, långt ii) och sussi (sushi). Mycket trevligt. "Frukosten" på Bar Mezzo var också väldigt lyckad. Allt tyder på en underbar kväll. (Notera ordet underbar så vet du vart jag ska ikväll). Tack!
Aldrig nöjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: