Camilla

Mitt liv och lite till

Vi kunde.

Kategori: Gamla inlägg

Ännu en mild bakfylla tack vare Mangeponkens knep. Jag är oerhört tacksam. Något jag också är tacksam över är gårdagen. Först var det sushi och vin. Väldigt gott och mysigt. Sen blev det sminkning. Efter det var det ju självklart dags för karaoke. Sing Star Svenska hits, 80's och Anthem. Och öl då. Kan det bli bättre? Efter många brustna toner och nästan ännu fler skratt bar det av med buss in till City. Där börjades det, nästan av tradition, på B&M, aka Musses. Två kannor kamenikaze (vet inte hur det stavas) sveptes till tonerna av alldeles för mycket och för högt "Karmakarmakarmakarmakarmakameleoooon, you come and goooo, you come and goooOOoo.." osv. Men vi såg nog ut att ha kul eftersom en brunett kom fram och sa att hon ville blondera sitt hår eftersom det var tydligt att blondiner hade roligare. Vi kunde inte annat än att instämma. Efter många om och men och jag vet inte kom jag och Madde i alla fall till Mårtensson. Vilket var ett mycket bra val. Där blev det mycket shake tha booty och några shots. Efter det var i alla fall jag trött och jag tror att Madde var det med, så vi tog bussen hem. Mycket klokt tycker jag själv.Det var faktiskt en väldigt bra kväll, och det har jag Madde och Pau att tacka för. Och Fenjii en liten stud i alla fall.

När Sofia (Camilla) dansar GoGo är hela staden meeeeeeeeeeeeed!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: