Camilla

Mitt liv och lite till

Inte idag.

Kategori: Gamla inlägg

Idag vill jag inte vara jag. Det finns så många andra som är bättre. Jag insåg det när jag råkade hälla flingorna i glaset och tog ut osten och smöret när jag bara skulle äta flingor i morse. Ingenting har gått bra idag. Jag lyckades till och med misslyckas med att publicera detta inlägget. Så nu skriver jag om det. Nu när jag analyserat mina känslor och mitt humör två gånger önskar jag att jag hade kört in i stolpen idag. Men det gjorde jag inte. Imorgon är jag nog glad äver det. Men inte idag. Jag är inte som jag brukar. Mörk och dyster. Det är inte jag. Jag är alltid glad, alltid lycklig. Idag känns alltig hopplöst. Men jag väntar på morgondagen med ett leende. Sånt här brukar ha gått över då.

Men du vet inte...

Kommentarer

  • Sabor säger:

    Tycker du är duktig tjejen ;)

    2006-10-24 | 15:23:10
    Bloggadress: http://sabor.blogg.se/
  • Självaste säger:

    Chilla, camilla! Man kan inte vara lycklig jämt... INTE ens du.. ;)

    2006-10-28 | 18:01:23

Kommentera inlägget här: