Camilla

Mitt liv och lite till

Så fruktansvärt.

Kategori: Gamla inlägg

Härlig kväll igår. Det var länge sedan jag var på bio. Djävulen bär Prada var definitivt sevärd. Om du är tjej och inte avskyr Cosmopolitan och Elle. Storyn är nog inte så nyskapande direkt men det som höjer filmen till skyarna är kläderna. Så fruktansvärt snygga och exklusiva. Vill ha, vill ha, vill ha! Det börjar bli kallt ute nu har jag märkt. Termometern visade +1° när vi åkte hem igår. Kallt. Men det är bättre att det är kallt och uppehåll än mildare och regnar. Nu längtar jag efter snön. Åka pulka och skridskor. Nu ska jag gå och lägga mig i kärringgrillen. Jag behöver inte vara blek bara för att det börjar bli vinter.
Som kristall bland en massa glas

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Kul att se att du också hittat till nogg/blogg-världen lilla Mill :)

    2006-10-31 | 11:21:26
    Bloggadress: http://www.nogg.se/lovalisan

Kommentera inlägget här: