Camilla

Mitt liv och lite till

Väldigt positivt.

Kategori: Gamla inlägg

Positiva överraskningar är alltid välkomna. Idag skulle lärarna på skolan på konferens eller något åt det hållet, och då fick vi vara lediga efter lunsch. Väldigt positivt. Nyss så var jag trött på musiken jag har på datorn och då hittade jag Pinks gamla album, Missundaztood, som jag inte lyssnat på på en evighet. Härligt att göra det igen. Lovet kommer närmare och närmare. Bara två skoldagar kvar. Tyvärr så blir det nog en del plugg då med. Fest blir det också så klart. Det hinner man alltid. Väggitarren kommer nog faktsikt att lösa sig. Och den kommer bli snygg. Börjar bli nervös för projaktarbetet dock. Vet inte om jag och Anna Banan klarar 30 småttingar i tre dagar utan att gå under. Fast mest jobbigt är väl om de blir besvikna. Det är rätt intressant att man kan tycka att något är kul även om man är sämst på det. Jag trodde faktiskt inte det var möjligt. Så är det i alla fall med det som väntar mig i kväll. My Big Fat Greek Wedding igår var okej. Rolig men alla problem löstes alldeles för fort. Trevligt sällskap i alla fall. En bra tisdagkväll. Jag har blivit ombedd att nämna en person i min blogg. Men jag vet inte om jag borde det. Det kan vara farligt. Den här personen säger sig vara bäst, ingen protest. Men jag tror inte att jag vågar skriva det eftersom informationen kan vara felaktig. Så sorry Fenjii, jag får skriva om dig en annan gång. Nu är jag i alla fall som alla andra. Men det är rätt kul måste jag erkänna. Längtar till helgen.

You'll get yours eventually
Det är helt ortoligt. Nu har jag dansat och jag mår underbart. Det gör jag alltid efter en timme med Alexander och tjejerna. Gustav är med ibland också. Jag är verkligen sämst, men det är så kul ändå. Underligt. Nu ska jag lära mig en halv termin kemi. Ska bli kul. Eller inte. Lite sovande blir det nog med om en stund. Ska bli intervjuad imorgon så då måste jag vara pigg. Lärare och elever från Halmstad Högskola (högt betydande personer) ska fråga varför jag går NV. Vad ska jag svara på det? Jo jag tycker att det är intressant att studera våtmarker och allt underbart som bor där. Och sen så älskar jag att beräkna exakt 3sin2v + 4cosv då 90°<v<180° och tanv = -3/4. Jo men eller hur? Jag får väl hitta på något. Nu måste jag återgå till mina underbara kemiböcker. Sedan sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: