Camilla

Mitt liv och lite till

White Night.

Kategori: Gamla inlägg

Ja, utgång blev det. Sanna mina ord. Men det blev faktiskt en liten blandning av fest och så som jag ville att kvällen skulle vara egentligen. Jag och Fenjii hade egen förfest med vin, drinkar, smink och hårspray. Väldigt mysigt och lagom. Gustav kom lite senare och efter vilda diskutioner och två missade bussar kom vi till slut in till stan. Jag spenderade den första halvtimmen på Heat där det var "White Night". Ingen jättehit men inte tråkigt heller. Madde, Bea och Paulo blir man alltid lika glad av att se när de är på sina gladaste humör. Det var dem igår. Efter det blev det i alla fall b o b som vanligt. Stod i kö i en evighet, men det var nästan värt det. En helt okej kväll. Just nu ågnrar jag lite att jag inte lydde mina inre tankar och var nykter igår. Jag kan inte påstå att jag är jättepigg nu. Men ändå kan jag inte sova. Jag kommer inte göra många knop idag. Ska bli skönt med lov. Nu ska jag bara vila i fem dagar. Funderade på att gå på halloweenfest på Kåren på onsdag, men nej. Jag hoppar nog det. Jag behöver sova.
Somewhere only we know
Kom på att jag faktsikt hade rätt om det där med sminket och håret när det regnar. Man blir ju mörkrädd. Nu efter ett hett bad med levande ljus och en bra bok mår jag ganska bra igen. Ipren gjorde nog sin del också. Får se vad som väntar för kvällen. Hoppas på något mysigt. Typ.
Fasen också. Jag hade ju hittat en kul dejt till Fenjii, men det sket sig. Så nu blir det hon och jag på bio istället. Tror faktiskt att det blir bättre så. Djävulen bär Prada är det som gäller för kvällen. Kanske Click. Vi får se. Mysigt ska det bli i alla fall. Den här helgen har blivit precis som jag ville. Nästan i alla fall. Några missar hit och dit, men det är sånt man får räkna med. Nu är då frågan vad man ska ha på sig. Jag känner starkt för mysbyxor och en T-shirt men jag vet inte om det passar sig. Har inte något som är direkt mitt emellan. Det löser sig säkert det också. Får rota lite i garderoben bara. Nu ska jag inte skriva mer idag. Men jag har inte haft något att göra på hela dagen så det blir lätt att jag hamnar här. Imorgon ska jag skriva en fantastisk recension av Djävulen bär Prada. Hu, jag vill också bära Prada.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: