Camilla

Mitt liv och lite till

Att hångla.

Kategori: Gamla inlägg

Alltså jag blir lite irriterad på Idol. Jag hade faktsikt bestämt mig för att inte följa det men på grund av mina kära klasskamrater så har jag blivit "tvingad" att se nästan varenda jävla program. Och vips så var jag fast. Fan också. Så idag när det var final satt jag bänkad och nervös framför TVn. Jag lipade och förundrades över Amandas scennärvaro. Jag visste att hon skulle vinna. Jag kände det i hela själen. Men ändå när resultatet av röstningen skulle presenteras blev jag nervös och höll näst intill andan. Marie! Sa Jide och hela jag sjönk ihop och kände mig helt tom. Fan. Men det gör inget för Amanda kommer ta världen med storm och få way better skivkontrakt. Go Amanda! A i alla fall, Majsan, Musen, Hermis och Camel hade fajitas night ikväll och det var förbannat gott. Paffy var också med så klart. Mycket mys. Vi var på julsittning med KomMedia i ondags och det var jättekul. Sittningen i sig var helt okej och Paula var underbar. Bagge var också jättebra men Paula var outstanding. Mellanfesten var bästa på länge. Precis så där som alla killar föreställer sig tjejer när de är själva förutom att vi inte kände på bröst eller övade på att hångla. Men singstar och väldigt djupgående samtal som inleddes med den klassiska "jag har aldrig". Riktigt lyckat var det i alla fall. Och inne på Sivans var också jättekul. Alltid trevligt att träffa lite kändisar. Imorgon kommer Fenja så då blir det party igen så det heter duga. Har saknat henne massor så det ska bli fantastiskt. Puss på dig gummsi och alla andra där ute i världen. Ikväll är jag glad!
Bädda sängen och gå härifrån

Kommentarer


Kommentera inlägget här: