Camilla

Mitt liv och lite till

Inte fy.

Kategori: Gamla inlägg

Hemma klockan ett en lördag! Skandal! Men det blir kanske så när man börjar vid fem. Jag är helt slut i alla fall.  Sista kvällen med Växjö-tjejerna, det kan inte bli annat än underbart. Förutom diskussionen om vilken skiva som skulle splas så gick allt problemfritt. Kanonkul var hela kvällen i alla fall. Känns lite konstigt att vara utan er i två veckor men nästa gång det är party är det mar Halmatsd-tjejerna och det är inte fy skam det. Det är sjukt ändå att det kan finnas så underbara människor överallt. Jag hade inte klarat att vara ifrån Halmstad-tjejerna om det inte vore för Växjö-tjejerna och jag hade inte klarat "jullovet" ifrån Växjö-tjejerna om det inte vore för mina underbara Hlamstad-tjejer. Vilken tur jag har som har er allihop! Som man kan filosofera när man är lite full, haha. Nu kom en låt på min play list som alltid får mig glad (om man nu kan bli gladare än jag är nu). All I want for Christmas is you. Underbart. Fasen när jag fyller 20 (vilket är vääääldigt snart) så fan ska jag ha alla mina underbara hos mig. Jag ska fixa det. Men nu är det kanske dags att sova. Ska bara vänta på Hermis som ska komma och äta lite pizza med mig. Nattamat är bäst. Love it. Love you.


More than you could ever know...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: