Camilla

Mitt liv och lite till

The City.

Kategori: Gamla inlägg

Ännu en lördag. Men ändå inte som den brukar. Eftersom Madde har SATC-boxen och jag läser boken kan man inte låta bli att dra den parallellen. För det är faktiskt så att när man blir meddragen vill man tro att livet är så. Så fyra tjejer började lördagskvällen i en lägenhet vid Viktoriagatan. Det var hemma hos Paula (Charlotte) och gästerna var Madeleine (Miranda), Nandini (Carrie) och jag (Samantha). Att jag blev Samantha gillar jag inte riktigt men i det gänget får jag väl kanske stå mitt kast. Vi diskuterade vilt alla viktiga änmen så som Britney Spears och tjejkompisarnas skidresa. Efter att ha blivit, med våra mått mätta, lagom berusade vandrade vi in mot Halmstads pulserande (!) nattliv. På musses hade vi tänkt att beställa Strawberry Daquiri, eftersom någon sagt att den var god. Men den fanns inte så vi bad bartendern att blanda goda drinkar till oss, men tydligen så har vi inte samma definition av gott som han hade. Efter att ha sjungit några Karmakameleon igen och träffat en del bekanta gick vi till Heat. Där vir inte mycket folk och på scen var det två killar som visade underkläder för ungefär tre personer. De såg lite obekväma ut måste jag säga. Därför fick det bli B o B som vanligt men klockan hade blivit så mycket av allt rännande att jag var tvungen att ta bussen hem efter 20 minuter. I söndags var jag på bio med Fredrik. Vi såg "Se upp för dårarna". Den rekomenderas. Igår spalade jag faktiskt innebandy. Jag kan ju inte påstå att jag var någon lysande stjärna just på det men jag gjorde dte i alla fall och det var faktsikt kul. Nu ska jag ha biologi, så förbannat tråkigt! 10.10 ska jag ha körlektion igen. Jag tar tag i mitt liv! Imorgon blir jag 19.
Grace Kelly - Mika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: