Camilla

Mitt liv och lite till

Fruktansvärt bra.

Kategori: Gamla inlägg

Nu har det gått ett tag sen jag skrev här sist. Det är väl ingen oändligt lång tid kanske men ändå. Jag kan nog inte säga att så där jättemycket har hänt sedan dess men det var ju Underbar i fredags. Jag skulle ju som sagt varit nykter, men på någon vänster lyckas jag aldrig med det när jag säger det till folk. Då tycker tydligen dem att man är tråkig. Är jag så tråkig nykter? Nej Lovisa och Fenja jag är jätteglad för era vackra gester. Tack så jättemycket. Och ett tack till Nille också, och KN. Vi började hos KN, eller rättare sagt hos Johan fast han var inte hemma. Jättemysigt och att få umgås med Lovisan min är alltid roligt, det händer ju så sällan nu för tiden. Kvällen blev väldigt rolig och det har jag tjejerna på förfesten, Fenja och Fredrik att tacka för. och alla mina underbara klasskompisar som fyller dansgolvet med glädje. Någon träning blev det inte klockan tio på lördagen. Men vem var det egentligen jag försökte lura? Madde kanske. på kvällen belv det i alla fall släktkalas. Gittan fyllde 60. Grattis! Det severades oerhört god mat och Campagne och vin. Min lilla syssling manfed var där. han är så otroligt söt och gullig. Hans pappa var också där. Herman. Min pappas kusin. Det är synd att han är tretti och släkt med mig säger jag bara. Efter släktmiddagen kollade jag och Fenja och Therese på film. Den var dålig. Efter det har dte inte hänt så mycket. Skolan har börjat och jag insåg att jag borde nog ha öppnat böckerna under lovet för nu är jag nära på att drunkna i skolarbete. Sjukt jobbigt. Imorgon ska jag träna i alla fall. Jag tror inte att jag slipper undan för både Anna och Madde ska med. det är någon ny grej på TK, Aerobic Dance. Låter rätt kul faktiskt. På lördag ska Nathan firas. Hela 19 bast. Grattis! Usch, nu sk jag "bara" göra ett matteprojekt sen ska jag sova. Läsa lite ska jag nog också göra läser en fruktansvärt bra bok nu. Skam av Karin Alvtegen, rekomenderas. Svek är också bra. Kattegatts studentkommitté har skapat en blogg. Kolla på den. kattegatt.blogg.se. Nu blir det matte. Nej en grej till jag såg första delen på miniserien om tsunamin (missade tyvärr andra) jag rös nästan konstant i en timme och sedan dess ryser jag nästan hela tiden annars också. Konstigt. Någon som vet vad det beror på?

Sing halleluja, singin halleluja, singin dancin halleluja, sing hallelujaaaaaaA! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: