Camilla

Mitt liv och lite till

Fyra pers.

Kategori: Gamla inlägg

En mycket härlig helg måste jag erkänna. Första halvan i alla fall. Fredagen var både nervös, spännande, trevlig och mysig på en och samma gång. Lite synd att filmen kärvade bara, den var faktiskt bra. På lördagsmorgonen vaknade jag sent och såg att det var snö. Eller hade varit. Just då var det nästan bara slask kvar. Kollade på filmen och sen lite övningskörning (måste ju ta det förbannade kortet någon jävla gång). På kvällen blev det utgång i nykter anda. I alla fall för Madde (nunnan) och faktiskt för mig med. Jag hade i och för sig druckit vin till maten men det räknas inte. Fenja däremot kände av det. Haha. Hos Johan var det riktigt trevligt. Fyra pers, vem vill bli miljonär och en flaska vin är kanske inte det optimala för en lyckad förfest, men för en lyckad kväll räckte det precis. Väl inne i stan var det ju klart att det blev B o B. Kan man vara mer trött på denna stan? Väl där inne blev det bowling och jag var riktigt nära att slå Johan man han fick en massa poäng på slutet och jag slutade tvåa, fastän jag fick tre strikes. Fenja och Madde var aldrig några direkta hot när jag väl kom in i det. Eller hur? På dansgolvet var det inte kul att vara nykter och trött kan jag tala om. Så vi åkte hem halv två. Söndagen skulle jag viga åt att plugga fysik men istället blev det diskussion. Tur att jag fick ett avbrott när ja städade hos mormor. Igår (måndag) skulle jag pckså pluggat fysik men då var jag i stan istället och sen hos Johanna och sen tränade jag. Bra Camilla! Så nu sitter jag här dagen innan igen. Dagen innan ett fett fysikprov där jag missat hälften av lektionerna pga luciaträningen. Och nu sitter jag ju och skriver blogg istället för att plugga. Jo, men jag har självdiciplin. Det är bara det att den är obefintlig. Jag måste ta tag i mitt pluggande. Jag kan inte fortsätta så här. Jag är fan så mycket bättre. Men jag orkar inte... Imorgon är det över för den här gången i alla fall.
Just like heaven

Kommentarer


Kommentera inlägget här: