Camilla

Mitt liv och lite till

Härlig dag.

Kategori: Gamla inlägg

Fy satan vilken härlig dag! Vaknade av mig själv vid halv tio. Strosade runt i mitt lilla hus och lagade mat och gjorde mig iordning för att sedan ta bussen till skolan klockan 12. Fysik och histora är alltid fel men jag hittade på lite olika sätt att fördriva tiden på. Jag gjorde en loppa bland annat. Och en lååång pappersremsa. Det var kul. På eftermiddagen var det dags för Johannas debut som medlem på Träningkompaniet. Eftersom det var första gången hon tränade där och jag har ju varit stammis sär länge var jag ju tvungen att visa hur det går till. Vi hade bokat oss till ett Body Pump-pass och för att få lite kondition gick vi på trampmaskinerna i en halvtimma först. Jag hade nog velat visa att jag kunde mer men sen tänkte jag att jag inte skulle ta ut mig eftersom jag tränade igår och ska träna imorgon. Haha. Johanna var väldigt duktig och jag fick nyss ett sms där hon skrev att hon var glad att jag var med. Det vämde. Det var kul att ha dig med! Frågan är bara om man kommer kunna gå imorgon, men det märker jag väl. Snart helg!
I will follow the roads down to Africa...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: