Camilla

Mitt liv och lite till

Hej Österrike.

Kategori: Gamla inlägg

Jaha da var man framme i Insbruck. Resan gick väldigt bra fasten det var ett väldigt litet plan. Tror dte fick plats 30 pers i det och det hade propellrar. I och med att det var sa litet skakde det väldigt mycket när vi skulle lyfta och landa. Det var kul tyckte jag och Johanna men inte Nea och Mathilda. Johannas portabla DVD räddade resan. Ice Age är ju otroligt bra. Vi mellanlandade i Hannover fast vi satt kvar i planet. Väl framme i Insbruck kom vara familjer och hämtade oss pa flygplatsen. De var jättetrevliga och efter maten gick vi en promenad i bergen. Ruskigt vackert. Nu ska jag sova eftersom jag ska upp klockan 6 imorgon. Tiiidigt. Haha jag har redan börjat prata tyska, hur ska detta sluta?
Jag ska köpa mig en Tirolerhatt...

Kommentarer

  • mrsalexandra.blogg.se säger:

    nää stackarn skakade planet! uss då :) hoppas du får jätte kul, resten jag har lagt till dig bland mina kontakterså du kan lägga till mig med om dyu vill (måste) grrr ha s¨å kul! love you bitch!

    2007-02-01 | 12:26:42

Kommentera inlägget här: