Camilla

Mitt liv och lite till

kunna somna.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har jag besökt Getinge. Johanna bor där. Strömmen gick när jag kom. Det blåser ju så förbannat. Och det är inte mindre blåst ute på landet. Men strömmen kom tillbaka ganska snart i alla fall. Jag tror att jag behöver sova, somnade nästan när vi såg the Grudge, och då bör man inte kunna somna. Så jag ska nog somna snart tror jag. Men först måste jag få avregarera mig lite. Egentligen bryr jag min inte så mycket eftersom det inte berör mig men jag förstår inte varför inte skolans elever får ha sina arbetskläder i matsalen. Det är en ny regel som någon utav alla våra rektorer har kommit på. Matsalen är till frö skolans elever och när nästan hälften (eller i alla fall en väldigt hög procent) av eleverna som går på skolan bär arbetskläder är det väldigt fånigt. Man får gå in på nästan vilken resturant som helst i stan under lunchtid i arbetskläder, men inte i Kattegatts skolmatsal. Protestlista nästa! Nu är det i alla fall så att jag är trött och ska gå och lägga mig. Jag har redan besvarat frågorna vad är meningen med livet och vad händer efter döden idag så nu har jag gjort mitt.

When radio was king

Kommentarer


Kommentera inlägget här: