Camilla

Mitt liv och lite till

Nästan inte.

Kategori: Gamla inlägg

Denna veckan har jag sovit och sovit och sovit. Det är helt sjukt. Jag har brukat vakna vid tio någon gång men denna veckan har jag vaknat vid två - halv tre. Om dagarna har jag inte gjort mycket alls. Mest varit hemma men var en väng på stadens gator med Anna en dag. Sen har jag träffat Lovisa, tränat med Madde och igår hade Fenja kommit hem och efter att Madde övertalat mig att gå på bio och sen bangade själv tyckte jag att det var underbart att få promenera och kolla på film med henne (Fenja då). Nu finns det inte så mycket mer att berätta om de här dagarna. Det har nästan inte hänt någonting alls. Väldigt skönt. Ikväll blir det fest i alla fall. Fast jag får nog hålla mig nykter. Känns som att det behövs nu efter de senaste veckorna. Sen så ska jag dessutom gå på spinning klockan 10.00 lördag morgon. Ibland så förstår jag mig inte på mig själv. Jag tycker ju knappt ens att spinning är kul i vanliga fall, jag har svårt att tro att det skulle vara roligare klockan tio på morgonen. Men vad vet jag? Idag har jag en massa grejer att göra. Så det är nog bäst att jag slutar sitta här.
Why do all good things come to an end?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: