Camilla

Mitt liv och lite till

Nobody knows.

Kategori: Gamla inlägg

Igår var det fest. Nathan fyllde ju 19 som sagt och det firades med middag. Schnizel, pommes och beanesås, väldans gott. Men vi glömde eftrerrätten. Spelet som Nathan fick i födelsedagspresent var en riktig partyhöjare. Jag och Evelina tänkte mest likt så vi vann. Upp med benet så högt du kan, hoppa tre gånger spring och nudda väggen och jucka mot kylskåpet, skål! Så fungerar shotdansen serru. Väldigt trevlig förfest. Sen blev det b o b. Shotdansen igen. På det hela och taget var det kul där. Många toppar och några dalar. Det var något eller någon som saknades. Jakten på fyllemat misslyckades men mina cashewnötter räddade kvällen, fy fan vad jag har dålig kondis. Idag lär jag inte göra många knop, men matteuppgiften måste göras och sen blir det film med Hampeponken.

"Jag har ett behov som måste fyllas
En dröm som måste bli sann
Jag står i vägen för min egen lycka
Jag vet hur det är
Jag vet hur det komer att bli
Men jag hoppas jag har fel"


Tomorrow I'll be there my friend, I'll wake up and start all over again, when everybody else is gone
Nobody knows - Pink




Blåsigt värre var det idag i Tylösand och grötvik. Jag kan inget annat säga än att det var väldigt uppfriskande och häftigt att se. Havet är grymt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: