Camilla

Mitt liv och lite till

ÄNTLIGEN 19.

Kategori: Gamla inlägg

Jaha. Då var man ÄNTLIGEN 19. Det är nästan så att man börjar känna sig gammal. Jag hade i alla fall en väldigt lyckad födelsedag och fredagen då det var dags för födelsedagstjejförfest innan Moon var också väldigt lyckad. tyvärr slutade inte kvällen lika bra som den började. Måste ätit något olämpligt. Det är i alla fall glömt nu. Resten av helgen var i alla fall mysig med gäster på lördagen och mys hos Fredrik på söndagen. Idag har jag varit hemma från skolan för att jag var sjuk (med andra ord: jag hade inte skrivit klart religionsarbetet som skulle varit inne igår) men jag ska till skolan imorgon. Johanna tjatar om att jag ska vara med på innebandyn ikväll men jag är ju så förbannat kass och sen är jag nog nästan dödssjuk också när jag tänker efter. På onsdag blir det i alla fall en road trip till Växjö Universitet. Ska bli kul att träffa de jag känner där och se om där är något som jag kan tänka mig att gå. Nu har jag bara en fysikuppgift, tre svenskanoveller, ett historiaprov och en matteuppgift kvar att göra. känns stabilt.
Dr Jones - Aqua

Kommentarer


Kommentera inlägget här: