Camilla

Mitt liv och lite till

Fenjiis bravader.

Kategori: Gamla inlägg

Alla har rätt till en åsikt. Sen finns det olika sätt att framföra dem på som visar vad man har bakom pannbenet. Nog om det och över till något betydligt trevligare. Fredagen var den bästa kvällen på länge. Tyckte att tjejförfesten på Mårtensson var en aning överskattad men det var kul och Anna förtjänade sin vinst. Inga skandaler under kvällen vilket var skönt. Melodifestival på lördagkvällen med mina fina flickor i myskläder. St Anton berättelser och gamla minnen är underbart. Så mycket har jag inte skrattat på länge. Fenjiis bravader är inte att leka med. And there will be more to come när vi varit i Ayia Napa. För nu är det bestämt, det blir Ayia Napa. Madde, Fanjii, Pau och jag! Sen får vi se hur det blir med Moa, Ninni och Bea men de kommer snart att förstå sitt eget bästa och ta sig i kragen. Ja just det The Ark vann! Så förbannat bra och visst fick de stående ovationer i soffan av oss allihopa. madde var lite ledsen över att Måns bara kom trea men jag tror hon kommer över det. Det var en massa roligt som sas igår och när man tänker efter så involverar de flesta historierna Fenjii; tävandet mot Bea, när hon spydde i sin handväska och sen en del från St Anton. Men det är ju just det som gör Fenjii så underbar. Madde har också en del härliga minnen från bla Madison, men vem har inte det om man tänker efter? Min storhetstid var dock under Puma-tiden.

Ekvation ekvation, det är våran passion

Här följer de senaste bilderna, kommer fler senare men detta får räcka tills vidare.


Min födelsedagsfest med en massa skratt, karoke och dans så klart!


Hotties


Förfest hos Fredrik innan Underbar. (Jag har lockat Annas hår, förbannat snyggt!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: