Camilla

Mitt liv och lite till

NYL forever.

Kategori: Gamla inlägg

Oj oj oj. Nu är det nästan rekord så länge sedan det var sedan sist jag skrev här. Jag får skriva det jag kommer ihåg i kronologisk ordning så att det inte uppstår några missförstånd. Inte denna helgen som var men förra firade jag att Matilda fyllt nitton med förfest hemma hos henne. Ölspel och karaoke blev det minsan. Sedan gick jag själv in till staden (från Mickedala och det är lååångt) för att möta Fenja och Madde som hade förfestat själva (ja så mobbade är dem). Ninni kom också in till stan och så bar det av till Heat  som hade premiär för 25:-skvällen. Det var faktiskt riktigt lyckat men lite för mycket folk för min smak. Fredrik hade haft lagfest hela eftermiddagen så han var faktiskt mer dragen än vad jag var. Synd bara att min baksmälla blev värre än hans ändå. Orättvist tycker jag. Jag skulle upp tidigt morgonen efter men jag kommer inte ihåg varför. På måndagen var det i alla fall studentfest. Fenjii, Maddoxx, Gurroxx och Camel var elitspelarna i det nya innelaget New York Ledgends. Temat var Jorden runt och festen hölls på Valentine. Vi var grymt heta och vår underbara Cheerleader Paula var fantastisk. Kvällen var egentligen inte riktigt rolig förän sista halvtimmen. Vi började hemma hos mig och gjorde oss iordning. Det tog fyra timmar. Sista halvtimmen av kvällen återförenades laget som av någon outgrundlig anledning splittrats när vi trädde in på stället. NYL forever yo! Respect! Under den veckan var det ganska så tråkigt. Skulle varit ledig på onsdagen men nej, då skulle vi till högskolan och laborera. Skulle varit ledig på fredagen men nej, då skulle vi till Lund och intervjua forskare. Kul. Inte. På kvällen åkte jag till Fredrik som precis blivit ensam hemma och vi kollade på Så ska det låta med Johanna, Karin och Tobbe. Lördagsmorgonen spenderade jag med Johanna och TVM (!) på vandring någonstans utanför Kvibille. Från 9-14 promenerade vi. Det var faktiskt mysigt i vårsolen. Kvällen spenderades först hos femiljen Anderssons som hade två fördelsedagsmän får man väl säga när de fyller 49 och 24. Vid halv tio kom Johanan och Albert och hämtade upp mig och så bar det av till Getinge där min Fredrik hade fest. En riktigt lyckad kväll absolut. Det var däremot inte så kul att städa dagen efter, men när är det någonsin kul att städa? Har varit tillsammans med Fredrik i två månader i måndags. Så i dag blir det ju då två månader och två dagar. Det som mer händer idag är att jag medverkar i Lovisas och KNs projektarbete; en modevisning för Heroes och Surfshopen. Riktigt kul. Publikstödet var underbart. Dessutom fyller faktiskt Beatrice 19 år idag. Grattis säger jag till dig nörden;) puss tönten. Haha. På fredag ska jag nog försöka fira Bea på något fint sätt och på lördag ska jag till Växjö på vikingafest. Fy fasen va skojsigt. Detta är Camilla som signar ut. Slut.

Kiss every man while you still can, like a Lady

Bilder från studentfesten Jorden runt.


 
Före  Efter


                    NYL            Camel, Pau och Fenjii


          Camel och Linn   Camel, Johan och någon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: