Camilla

Mitt liv och lite till

Så där.

Kategori: Gamla inlägg

Inlägget jag skrev i fredags väckte tydligen starka känslor hos folket. En hetsk debatt startade och jag skrattade så jag höll på att kissa på mig. Det var visserligen sandlådenivå, som någon påstod igår, men ibland kan det faktiskt vara kul. Det som däremot var förbannat dåligt var att eftersom NV3Cs låt inte passade mig och jag uttryckte det på min egen blogg blir jag kallad för hoe och CP. Häg intelligensnivå på de två som skrev det. Igår tog jag det mest lugnt för att vid halv fem åka och kolla på hockey med Fidde, Tobbe och Padde. Det var väl ingen jätterolig match eftersom den slutade 3-6 till Lund (tror jag, jag kan ha fel) men jag hade roligt i alla fall. Kan tänka mig att det inte är så kul att kolla på hockey tillsammans med mig om man verkligen bryr sig om hur det slutar, för jag var inte så där jättekoncentrerad. Idag är det studiedag så jag och Madde ska ta med Emma (Maddes gulligullhund) och promenera i grötvik och sen ska vi träna på gymet på TK. Emma får inte följa med då, sorry honey. Det är väl egentligen det enda jag vet som händer idag. Självklart så vet jag att jag måste äta och dricka någon mer gång under dagen, men när, var och vad vet jag inte.
Come closer cara cara mia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: