Camilla

Mitt liv och lite till

Helt slut.

Kategori: Gamla inlägg

Fy fan alltså. Idag har jag fått massa motion och träning. Jag och Wibban skulle ta en liten trevlig promenad runt Växjösjön igen så vi började gå ungefär vid fem för att vi skulle hinna gå och sen hinna gå inom Willy's på vägen tillbaka och handla. Jag hade nämligen tänkt att jag skulle vara tillbaka i tid för lite plugg och sen laga mat som skulle så på bordet när Hemis kom tillbaka från sin radiosändning. Hon har nämligen varit så gullig och lagat mat till mig flera dagar nu så jag ville bjuda igen, men nej. När Wibban och jag kommit halvägs runt sjön kom jag på att jag glömt min plånbok, ringa mamma för att hon skulle föra över pengar och dessutom handlingslistan som jag behöver för allt kul jag ska laga på lördag. Så efter att ha ringt mamma och fixat det fick vi gå hela vägen hem igen och hämta listan och plånkan och gå tillbaka till Willy's. Bara det var riktigt jobbigt. Sen var det väldigt trevligt inne på Willy's när vi handlade men sen när vi skulle gå upptäckte jag till min fasa att ingredienserna till lördagen vägde aningen mer än jag räknat med. För min otränade och redan slutkörda kropp visste jag att det skulle bli en pers att ta mig hem. Och självklart hade jag rätt. Jag är helt slut i benen och armarna och axlarna värker. Dessutom kom jag inte hem förän halv nio och både jag och Hermis (som dessutom fick vänta på mig) var vrålhungriga. Så istället för hemlagade köttbullar och hemlagat potatismos fick det bli färdigsoppa och bröd. Men det var gott ändå. Vi hade seminarie idag på morgonen (redan klockan åtta!) och det gick faktiskt bättre än jag trodde. Jag fick responsen på förra arbetet igår och det var också bättre än förväntat. Det kunde i och för sig varit ännu bättre än det var men ändå, jag är nöjd. Så jag kanske har valt rätt ändå. Börjar kännas lite mer stabilt nu i alla fall. Egentligen borde jag plugga nu men jag tror att jag ska läsa min skönlitterära bok och sen sova istället. Kommer ändå inte bli något vettigt av det och jag har faktiskt redan pluggat en massa timmar idag.


Move around the floor in a locomotion

Kommentarer

  • kristin säger:

    åh, vad jobbigt det låter fast ändå mysigt! jobbigt att glömma plånboken hemma dock.. har gjort samma tabbe, sprungit ner och kännt mig glad över att få köpa ny god mat och så kommer jag på att jag inte har plånboken med mig!

    kram!

    2007-11-15 | 22:28:42
    Bloggadress: http://knisdinds.blogg.se
  • Miss seventeen säger:

    Godnatt! :) Hoppas att du sover gott och får en toppen dag imorgon!

    2007-11-15 | 23:22:52
    Bloggadress: http://www.famouslips.blogg.se
  • Emma säger:

    bra med motion ju!!=) sov gott

    2007-11-15 | 23:44:04
    Bloggadress: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här: