Camilla

Mitt liv och lite till

Lite stressat.

Kategori: Gamla inlägg

Idag har varit en bra dag. Vaknade i precis lagom takt genom att lyssna på musik medan jag låg kvar i sängen och såg snöflingorna dala utanför mitt fönster. Martin och jag var relativt effektiva och blev klara med det som ska redovisas imorgon. Det kommer bli kanon. Typ. Jag har varit på möte med Sista Brefvet (VXUs skoltidning kan man nog säga) idag. Och jag ska få ett helt uppslag. Jag tänker inte avslöja vad det ska handla om men det kommer bli fruktansvärt bra och nyttig läsning. Min lördag kommer bli kaotisk. Känns lite stressat eftersom dead line är den 23e och jag har en massa i skolan som hänger över mig men jag arbetar bäst under press så det ska nog gå vägen ändå. Dancen idag var rolig om man bortser från tjejen som stod bredvid mig, eller rättare sagt ivägen för mig. Jag ska nog söka till att bli instruktör på Vugi. Det hade varit roligt och att få träna gratis är alltid bra. Maten stod på bordet när jag kom hem. Finns det något bättre? Tack Hermis! Kanongott dessutom. Och nyttigt. Nu är det nog dags för mig att ta en het dusch och sen blir det pluggeliplugg och sova tidigt. Upp redan klockan 7 imorgon kommer bli tungt.
Lights will guide you home

Kommentarer


Kommentera inlägget här: