Camilla

Mitt liv och lite till

Paniken växer.

Kategori: Gamla inlägg

En dag i slapphetens tecken. Rödvinet satte tydligen sina spår. Jag har varit megaseg idag. Det började bra med att jag gick upp vid tio och pluggade lite (med betoning på lite) och gjorde lite annat viktigt sen blev jag rastlös och bjöd ner Hermis. Tillsammans åt vi kola och såg på TV. Sen somnade hon i min säng medan jag spelade patience och söng till Roxettelåtar. Visst är det skönt med sådana dagar men jag känner att paniken växer för var minut som går. Det är så mycket jag måste göra denna veckan som kommer. Jag tänker inte rabbla upp allt för då blir det så verkligt. Paffy har varit väldigt gullig idag. Han känner nog ändå på sig när man inte är på topp. Gulligast var han när han lade sig till rätta med benen åt sidan bredvid mig när vi såg på TV. Vad skulle jag göra utan dig? Och vad ska jag göra när Lovisa inte klarar att vara utan dig längre? Det finns egentligen inte mycket mer att säga idag förutom att jag mår illa efter all kola. Men det är det vaärt för fy satan va gott.
I'm spending my time, watching the days go by. Feeling so small, I stair at the wall...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: