Camilla

Mitt liv och lite till

Brunstig man.

Kategori: Gamla inlägg

Ännu en fantastisk jobbarkväll på Sivans. Det är faktiskt riktigt roligt. Den här gången hände det inte några speciella skandaler dock. Lokalen var full och gästerna var fulla men äbdå var det en väldigt lugn kväll. Det var i och för sig väldigt mycket glas på dansgolvet och det blev inte bättre av att Johan (som egentligen ska föregå med gott exempel) tog min sopskyffel och hällde ut allt glas jag sopat upp på dansgolvet igen. Det är faktiskt inte så kul att behöva stå där längre än nödvändigt med någon bruds alldeles för korta kjol som guppar upp och ner framför ansiktet på en eftersom man knuffar på henne för att hon ska gå bort men hon är för packad att hon tror att det är en brunstig man som vill jucka sig mot henne. Jag vet att brunstig inte bör användas i den meningen men så är det. Då var det ur världen. Efterstädning och delikat köttfärssås a la Kocken blev det ett dopp i badtunnan och en sväng i bastun. Det blir ju rätt sent (eller tidigt?) vid sådana tillställningar så det var jobbigt att ta sig upp även idag. igår var en mysdag med film, juridik och sen film igen på kvällen. Och gott sällskap förstås. Idag har jag pluggat hemma, sen i bibblan med en reovisning, sen handlat, sen lagat mat, sen pluggat igen och nyss har jag gjort fika till VKs möte på onsdag. Synd att jag ska jobba på Pudas och inte får vara med och äta av det goda. Jag har faktiskt julbakat. Jag gjorde det till Sista Brefvet förra året och nu gjorde jag det till mig själv och till VK. Jag kommer nog att bjuda några andra också för man ska ju dela med sig av det goda. Imorgon är det total heldag med juridik. Seminarium från 10-14 och sen bibblan. Kul jul. Nu ska jag läsa lite om upphovsrätt tills det att jag somnar. Det går nog ganska fort.

Thunder only happens when it's raining

Kommentarer


Kommentera inlägget här: