Camilla

Mitt liv och lite till

En mackgrill.

Kategori: Gamla inlägg

Då har jag (Märta) alltså toastat för första gången i mitt liv. Och nej, jag menar inte att jag använt en mackgrill för det har jag gjort innan. Men det var kul. Jag hade i alla fall roligt och jag och Calle, eller jag menar Torbjörn, skötte oss som vi skulle. Dock tycker jag att det var en ganska tough crowd men men. Jag var nykter eftersom det stundade Sivansjobb efter men det var rätt skönt. Synd bara att missa ännu en förfest med girlsen. Men på tentafesten då smäller det vill jag lova! Sivansjobbet var riktigt kul. Först fann jag en vän i min fina naken-hamster. Han var fin. Sen stod jag, Erik, Maja och K-O för underhållningen i nederbaren. Vi hade dock ingen publik men hade det funnits en hade den blivit förundrad. Efter det stod jag i garderoben och då var det fullt ös. Inte en lugn stund vilket var rätt härligt. Sen sista timmen hade jag kassan och då började det hända grejer. Först kom det en tjej vinglandes som han precis utanför ytterdörren innan hon lade en rosa megaspya. Tur att det inte var något folk där då och Josse var företagssam. Sen kom det en annan tjej som hade halkat på golvet och slagit i hakan så att det var ett stort jack. Sen var det två tjejer (tjejerna är värst alltså) som försökte komma in på samma leg med 15 minuters mellanrum men det genomskådade Sofia direkt. Och sist men inte minst var det ett fjantigt slagsmål i kön ut som killarna stod för. En trevlig kväll helt enkelt. Nej men det var faktsikt rätt kul. Idag har det varit plugg och plugg på schemat. Det har gått ganska bra. Framåt i alla fall. Nu är jag nyss hemkommen från en hockeymatch men Campus Suspensoarer, aka C-susp. Faktiskt riktigt kul. Nu vill jag bara åka skridskor, det var så längesedan nu! Hoppas att det blir en kall vinter så att i alla fall golfbanesjöarna fryser så det kan bli lite hockey även för min del. Upp klockan sju imorgon så att vi hinner få ett grupprum i bibblan, jippi! Sen blir det fest!
So what, I am a rock star

Kommentarer


Kommentera inlägget här: