Camilla

Mitt liv och lite till

Ett matlagningsbattle.

Kategori: Gamla inlägg

Ja, nu bär det snart av. Efter de här två veckorna av relativt hög stress känns det rätt skönt att få kunna slappna av lite. Men jag måste faktiskt erkänna att nu när det är en halvtimme kvar till vi åker är jag lite nervös. Jag vet inte varför. Kanske är det för att jag inte stått på ett par skidor på ett år, men det hade jag ju inte förra gången jag åkte skidor heller så varför skulle det vara annorlunda nu? Sen så ska jag och Maja dela stuga med fyra killar, men dte har jag gjort innan så det borde inte göra mig nervös. Kanske är det för att jag ska åka utan mamma och pappa? Nej, det har jag också gjort en massa gånger. Något är det i alla fall. Sen känns det som att det är något problem med packningen. Antingen har jag packat för mycket så kommer Johan bli arg för att det inte får plats eller så kommer jag ha glömt något. Eller kanske både och. Det löser sig nog. Igår var jag och Hermis ute och röjde. Det var riktigt najs. Alltid lika kul med dig gummsi! Jag har funderat över mina grannar. Hoppas inte att de läser detta. Så här ligger det till. Grannen bredvid mig är väldigt trevlig men han snarkar och det hörs när jag ska sova. Lite gulligt faktiskt. Grannen ovanför mig Gör väldigt roliga gympaövningar som man kan kolla på om man står utanför. Grannarna som bor i A (jag bor i B) har kommit och knackat på mitt förnster på natten och nästan skrämt livet ut mig två gånger nu för att de har glömt sin nyckel. Jag träffade en av dem ute igår och tydligen ska vi ha ett matlagningsbattle när jag kommer hem från Åre. Like that's gonna happen. Men droppen var faktiskt igår när jag skulle ta farväl av Hermis efter att ha suttit och snackat en stund i min lägenhet. När hon öppnade dörren från att gå möts vi av en tjej och två killar som håller på och bär en trasig säng genom hallen. Klockan var två på natten. det får en faktiskt att undra. Jag tror i alla fall att killen som bor över mig fick till det inatt i alla fall. Det lät så. Jävla pappväggar. Nu kom jag att tänka på en sak som skrämmer mig lite... Vad skulle dem skriva om mig? Jag vill nog helt inte veta. Nu kommer Maja snart i alla fall så ska vi promenare med vår packning bort till Pressis. So long Växjö för en vecka!
Don't hate the player, don't hate the game

Kommentarer


Kommentera inlägget här: