Camilla

Mitt liv och lite till

Fashion Show.

Kategori: Gamla inlägg

Årets höjdpunkt utspelades ikväll. Ja, just det, Victoria's Secret Fashion Show. Det var Fab-u-lous! Förra året var jag inte så i extas men detta året: Hallelujah!! Och när Spice Girls uppträdde blev jag helt lycklig inombords. Girl Power!!! Jag vet inte varför men hela showen och alla modellerna är så vackra och så fierce. I love it. Jag vet inte om det var så att jag missade början eller var det Heidi Klums sista visning? Hon var väldigt mycket i fokus i alla fall. Men det är inte så konstigt ändå. Jag måste också säga att Heidis man (nej jag vet inte vad han heter) såg väldigt mycket mer hemma på run wayn än vad Justin gjorde. Hett och glamoröst var det i alla fall. Nu är det dags för något aningen mindre glamoröst: My name is Earl. God Natt!
Stop right now, thank you very much

Kommentarer


Kommentera inlägget här: