Camilla

Mitt liv och lite till

Så naturligt.

Kategori: Gamla inlägg

Måndagkväll och ja, jag är lite full. Det känns nästan lite trisst att erkänna det men jo. Har varit och hälsat på en gammal vän som också har flyttat hit till underbara Campus, Växjö. Och på bara ett glas vin känner jag att det snurrar (det var faktiskt ett stort glas vin). Trevligt var det i alla fall. Det känns väldigt skönt att vara tillbaka här faktsikt. Inte för att jag inte älskar att vara i Halmstad men det känns skönt att få komma tillbaka till det som jag nu kallar vardag och få göra precis som jag vill. Jag har varit duktig idag. Jag har både städat och diskat efter förfesten i lördags. Nej jag orkade inte det igår så det fick bli idag istället. Sen dessutom har jag skrivit klart min debattartikel och min rapport. Och fick in dem i tid. Jag vet att jag är grym. Tyvärr är det nog det sämsta jag skrivit hittills i mitt liv (nästan) men är man ute i sista sekund så får man väl skylla sig själv. I lördags var första kvällen ute med mina lovely Växjö-tjejer för det här året och det var lika underbart som vanligt. På något sätt så känns allt så mycket mindre komplicerat här. Förutom skolarbetet kanske men allt annat flyter på så naturligt. Snart ska jag, Maja och Västkustens Nation till Åre och jag börjar faktiskt längta riktigt mycket. Känner på mig att det kommer bli riktigt kul. Det är bara lite synd att inte alla följer med, men det blir väl nästa år. Nu fick jag ont i nacken så det är väl dags att sluta skriva. Det här är Camilla som signar ut, slut.

My dream is to fly over the rainbow so high

Kommentarer


Kommentera inlägget här: