Camilla

Mitt liv och lite till

Underbar vecka.

Kategori: Gamla inlägg

Då var man tillbaka i bubblan igen. Efter en underbar vecka i Åre känns det både tråkigt och härligt. Åre-veckan hade faktiskt precis lagom av allt som är kul på en skidsemester. Männen som vi bodde med (Markus, Johannes, HM och Claes) var otroligt trevliga och vi umgicks med dem hela tiden (förutom när vi åkte skidor för de var snäppet bättre än oss). Vi åkte skidor i Tegefjäll mesta delen av tiden eftersom där var de bästa backarna för oss, och tre timmar per dag (pauser inkluderat) var prefekt. Det blev aldrig tråkigt och vi fick ändå valuta för pengarna. Afterski på Bygget var amazing och även trubadurafterskin med allas vår Danne var kanon. ja för att dra en snabb recap kan jag väl säga: Geni, tacos, O'learys, bastu och snöbad,chill, lila backar, 4 dec, kvällsåkning, rutchkana i finkläder ner i "ravinen", Bygget = svettingt men fy fan va kul! Men även om allt detta var fabulous så måste jag säga att den största glädjen på resan var min alldeles egna (jo, det är så Patte, sotty) Maja! Vad hade jag gjort utan dig? Och jo vi var "Mitt i naturen". Det enda som tog ner resan lite var att för mig som inte är särskilt (för att inte säga alls) intresserad av sport var det lite downside att det var Handbolls-EM som var tvunget att lyssnas eller tittas på varje kväll. På bussen dit var det också lite enerverande att de fem killar som satt framför oss snackade Lumpenminnen halva natten. Men det fick de också höra sen när jag var full så det jämnade nog ut sig. På hemresan var de i alla fall tysta. Ja, den resan är verkligen minnesvärd. Att komma tillbaka till Växjö igen känns också bra. Efter att ha sovit tre timmar blev det shoppingrunda och fika på stan (csn hade ju kommit) och sen party på kvällen igen. Lika kul som alltid. Så idag har varit en komplett bakisdag. Hermis har varit här hela dagen med Trixie (hennes hund som hon passar åt sina förädrar som är i Florida (?) orättvist!) och vi har väl inte gjort annat än ätit och sett på film. Jo vi var faktiskt ute och gick med Trixie några gånger också. Ikväll har vi varit hos Emelie och ätit mer. Jag bakade kladdkaka och de andra hade bakat päronpaj. Delicious men fy fan va illa vi mådde. Nu tror jag att jag ska betala lite räkningar och sen sova. Det blir en del att göra imorgon.
Nanana hey hey nanana hey hey nanana hey hey nananaaaaaaaaaaaaaaa West Virginia aso...

Kommentarer

  • peter säger:

    ahh ingen "reklam" för studentradion :).

    2008-02-11 | 18:14:19

Kommentera inlägget här: