Camilla

Mitt liv och lite till

Helt enkelt.

Kategori: Gamla inlägg

Verkligen en minnersvärd helg. Jag och Madelajn tog oss in till stan för att sätta oss någon stans och prata igenom allt som hänt sedan sommaren. Vi valde att promenera till Morfars som vi aldrig varit på innan. Eftersom fredagar på hösten normalt sett är totaldöda i Halmstad förväntade vi oss inte en jävel inne på stället. Dessutom är det ju helgen innan löning som vem har råd att gå ut? Till vår stora förvåning fanns det inte en enda sittplats kvar där inne så vi fick sitta i trappan. Under kvällen fortasatte det att strömma in folk och till slut var det fullt. Hur hände detta? Jag och Madelajn tog tillfället i akt och hade the time of our lives och var kvällen slutade tänker jag inte nämna men det var galet. Galet. En fantastiskt trevlig helg helt enkelt. Igår var vi och firade Matteponken som fyllt 19. Mycket lekar och underhållning och sång till sena natten. Det finns ingen stans jag känner mig så hemma som där (förutom hemma hemma här då). Nu blir det nog dags att somna till juridikboken och sen ska jag hem till min sambo som tydligen ska fixa söndagsmiddag till mig. Fabulous!

I wonder how I wonder why
Yesterday you told me about the blue blue sky

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej du :) Halmstad i helgen? Mysigt! Och morfars har jag hört ska vara riktigt bra! ..men du, jag tänkte fråga om du är sugen på den där träningen någon dag? Tänkte värva dig till BodyBalance :P Jag ska på det ikväll, tis, ons och fre så om du vill gå med är det bara att höra av sig! hade varit kul :) hur är det annars? kram m

    2008-11-23 | 16:23:02
    Bloggadress: http://martiina.blogg.se/
  • carola säger:

    ja det var trevligt :) fick lite bilder av matte oxå, rätt fina :) Vi pratade även om när vi skulle ta oss till växjö, men vi vet inte riktigt ännu. Det händer väl inte så mkt innan jul? så det får förmodligen bli efter den. :) ha det bra

    2008-11-27 | 15:21:35
    Bloggadress: http://hultaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: