Camilla

Mitt liv och lite till

Komplicerat tema.

Kategori: Gamla inlägg

I onsdags var det SkåneS jobbarsittning. Det var trevligt men ganska komplicerat tema. Det var TV-tablå och så hade de radat upp en massa program som man kunde klä ut sig till. Inga jätteinspirerande (ex rederiet, morgonbön, nyheter och Top Gun). Som tur var fanns Oprah med som alternativ så jag klädde ut mig till Michel Jordans lillasyster som han vänt ryggen till eftersom jag blev lesbisk och var alldeles för ghetto och nerdrogad, nu har jag dock hittat ljuset och skrivit en bok om mitt tragiska öde. Ja, det var kanske lite långsökt men dte var kul att klä ut sig. efterfesten hos Micke börjar bli lite va en klassiker and I like it. Kul folk och bra musik är aldrig fel. KomMeda hade kick-off för nya styrelsen i onsdags också så jag var där en sväng och avslöjade en pinsamhet (det var en lek som gick ut på det). Idag har jag haft först casediskussion i två timmar och sen föreläsning i tre timmar direkt efter. Alltså fem timmars försök till koncentration. jag lyckades faktiskt ganska bra de första fyra men sista timmen var jag mer fokuserad på hur mycket klockan var tyvärr. Efter det sa jag hejdå till mina girls som åker hem (eller bort) i helgen. Även min kära sambo har lämnat bubblan så nu är jag helt allena i vår stora lägenhet. Det är tur att jag har trevliga grannar. Efter hejdåandet var jag på delikat middag hos Sofie och Jonas. Det är alltid lika mysigt. Jag vet inte vad jag skulle gjort om de inte fanns på Campus. Nu är det nog natten för mig. Imorgon blir det stan på dagen med Emelie så då måste jag vara redo och på shoppinghumör. Alltså behövs det sömn.

I have a dream
A fantasy

Kommentarer


Kommentera inlägget här: